Hieronder vind je de antwoorden op een aantal vragen die veel aan ons gesteld zijn.
Misschien geven ze ook wel een antwoord op jouw vraag!
Heb je toch nog een andere vraag die hier niet bij staat, maak dan gebruik van het contactformulier of stuur een mail naar info(@)carobolo.nl. Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Worden de veters per paar verkocht?
Natuurlijk worden de veters per paar verkocht.
Dus bestel je veters, dan ontvang je er altijd 2: 1 voor je linker- en 1 voor je rechterschoen.
Zijn alle veters geschikt voor alle schoenen?
Alle veters, ook de hele brede, passen door kleine schoengaten.
Let wel op het volgende: Gekleurde veters, en dan met name de katoenen veters kunnen afgeven op witte sneakers en schoenen. Test de veters voor het gebruik even uit of ze kleur afgeven. Maak ze bijvoorbeeld even nat en kijk met een tissue of ze kleur afgeven.
Het zou zonde zijn als je mooie witte schoenen een onbedoeld kleurtje krijgen!
Hoe weet ik of jullie betrouwbaar zijn?
Wij vragen aan onze klanten of zij een review willen achterlaten bij WebwinkelKeur.
Dat verzoek krijgen ze een paar dagen nadat de bestelling verzonden is. Deze beoordelingen kun je lezen op de website van WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/leden/CaroBolo-International_1200862.html).
Mocht je nog twijfelen, lees dan eens de beoordelingen!
Hebben jullie alles op voorraad in Almere, Nederland?
Alle artikelen die wij aanbieden hebben wij op voorraad in Almere. Uitzonderingen daargelaten.
In uitzonderlijke gevallen komt het wel eens voor dat door een foute telling of een kapot artikel er toch een artikel uitverkocht blijkt te zijn nadat het besteld is. Als we dat bij het inpakken van de bestelling ontdekken, dan nemen we gelijk contact met je op. Je krijgt dan van ons een alternatief artikel of je geld terug.
Wat zijn de verzendkosten?
De hoogte van de verzendkosten hangt af van het bedrag van je bestelling, in welk land je woont en of je de bestelling onder rembours wilt ontvangen.
Kijk onder Verzending en Retourneren voor een compleet overzicht.
Wanneer zijn uitverkochte artikelen weer op voorraad?
Wij doen ons uiterste best artikelen altijd op voorraad te hebben.
Omdat wij niet altijd goed kunnen inschatten wat er verkocht gaat worden, en ook nog eens afhankelijk zijn van meerdere leveranciers kan het helaas voorkomen dat een artikel niet op voorraad is.
Als er een uitverkocht artikel is dat je graag wilt hebben, stuur dan een e-mail naar info(@)carobolo.nl, misschien kunnen wij het dan voor je nabestellen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Binnen 1 a 3 werkdagen bezorgt PostNL (in Nederland) je bestelling bij je thuis (of na 1 a 3 dagen door een andere vervoerder in België en de rest van Europa). Je kunt eventueel je bestelling afhalen in ons magazijn in Almere. Bestel en betaal eerst je bestelling en neem dan contact met ons op voor een afhaal afspraak. Mocht er verzendkosten zijn berekend, dan krijg je die uiteraard retour.
Zijn er winkels waar ik de CaroBolo produkten kan bekijken en kopen?
Er zijn een paar winkels waar de CaroBolo produkten soms te koop zijn, maar we hebben geen vaste verkoopadressen.
De meeste CaroBolo produkten worden uitsluitend verkocht via www.carobolo.nl.
Krijg ik korting als ik veel bestel?
Denk je voor meer dan EUR 150 te bestellen, neem dan contact met ons op.
Stuur dan een mail naar info(@)carobolo.nl en geef aan wat je wilt bestellen.
Wellicht kunnen we een interessante prijs voor je berekenen.
Dit geldt uiteraard ook voor (web-)winkeliers en bedrijven die overwegen om artikelen van CaroBolo International te gaan verkopen.
Wanneer moet ik mij aanmelden en mijn persoonlijke gegevens opgeven?
Je hoeft je pas aan te melden wanneer je iets wilt bestellen of wanneer je je wilt inschrijven voor de nieuwsbrief.
Wij hebben je gegevens nodig om de bestelling te kunnen versturen.
Als je alleen wilt rondkijken, hoef je uiteraard je gegevens niet op te geven.
Wat wordt er met mijn persoonlijke gegevens gedaan?
Je gegevens worden beveiligd opgeslagen in een database. Wij zullen die gegevens NOOIT doorgeven aan derden.
Je gegevens kunnen door ons voor de volgende doeleinden gebruikt worden:
- voor het versturen van de bestelde artikelen
- voor het mailen of SMS-en van vragen over bestellingen of je adres
- voor het maken van bezoekstatistieken van de website
- voor het versturen van een nieuwsbrief wanneer je je daarvoor hebt aangemeld
Als je je persoonlijke gegevens wilt laten verwijderen uit ons bestand, neem contact met ons op.
Zie ook onze Privacy Policy.
Ik heb geen emailbevestiging ontvangen van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Kijk eerst eens bij ongewenste mail of in je spam folder.
Mocht het zo zijn dat de bevestigingsmails daar ook niet in staan, neem dan even contact op via info(@)carobolo.nl.
Het kan bijv. zijn dat er een typefout zit in je e-mail adres, maar er kan ook wat anders aan de hand zijn. Wij doen in elk geval ons best om je verder te helpen.
Bestelling bevestigd maar toch nog iets vergeten?
Geen probleem. Bestel het vergeten artikel alsnog in een nieuwe bestelling.
Wij storten de teveel betaalde verzendkosten natuurlijk terug.